Letné festivaly akéhokoľvek typu sú skvelou príležitosťou na získanie nových zákazníkov. Pokiaľ ale podceníte prípravu a neprezentujete značku svojho podniku správne, môže sa stať, že svoju šancu premárnite. Ako teda budovať svoju značku na festivaloch?
Určite ste to už sami zažili z pozície zákazníka: Idete po areáli a všimnete si, že okolo prechádza niekto, kto si v ruke nesie porciu lákavého jedla. Na krabičke či tégliku však nie je žiadne logo a stánkov s podobným sortimentom sa nachádza na akcii viac. Pred nimi sa to len hemží inými hladnými návštevníkmi, a tak sa ani nedokážete poriadne pozrieť, čo daný predajca ponúka a či sa v ponuke nachádza práve váš vytúžený pokrm.
Frustrujúce, však? Nie je sa teda čomu diviť, že hladný človek hľadanie rýchlo vzdá a uspokojí sa s prvým, kde to vyzerá prijateľne. Pritom je tak ľahké o svojho zákazníka neprísť. Musíte mu len povedať, kto ste a byť vidieť.
Nepotrebujete k tomu žiadnu hlbokú propracovanú stratégiu. Stačí jediné, a to umiestniť svoje loga viditeľne na 3 miestach::
Logo podvedome zaregistruje, hoci hneď neuvažuje o kúpe pri ďalšom stretnutí s ním si uvedomuje, že už sa s motívom niekde stretol a pravdepodobne sa vás zastaví pre občerstvenie. Zároveň si zabezpečíte bezplatné šírenie propagácie svojej značky na sociálnych sieťach, pretože jedlo patrí medzi najsúčasnejší obsah v online priestore. Nezabudnite teda viditeľne uviesť i svoje profily alebo rovno QR kódy, ktoré sú na profily zavedené.
Loga, QR kódy alebo akýkoľvek iný motív vám radi na gastro obaly natlačíme. Neváhajte nás kontaktovať. Ponúkame eko potlač, celopotlač pohárov aj potlač tašiek.